Matematický výlet 41

Kronikářský odstavec

Matematický výlet, 13. 5. 2023

Sešli jsme se krátce po deváté hodině ve Zbraslavci v poču deseti účastníků. Pod vedením docenta Michala Kunce jsme se vydali směrem na Touboř, kde jsme se krátce zastavili na místní vyhlídce a kochali se okolní krajinou. Poté jsme pokračovali po křížové cestě na kopec Kulíšek, kde jsme měli kratší pauzu. Pod kopcem na druhé straně se nám opět naskytl pěkný výhled a my si mohli lámat hlavu nad tím, co tak asi lze spatřit na obzoru. Krátce před polednem jsme dorazili k rybníku (jižně od Rozseče nad Kunštátem), kde jsme si udělali delší přestávku na oběd. Odtud jsme vyrazili směrem na Hluboké u Kunštátu a dále pak ke Kunickému rybníku, kde jsme se krátce zastavili. Poté jsme pokračovali směrem na Touboř a podél potoku Úmoří jsme se vrátili zpátky do Zbraslavce. Protože jsme měli dost času (autobus do Brna jel pouze každé dvě hodiny), rozhodli jsme se pokračovat až do Kunštátu. Oficiální zakončení včetně společné fotky jsme však udělali již ve Zbraslavci, neboť dva účastníci se zde odpojili. Rozloučili jsme se a vydali se do Kunštátu. V Kunštátě jsme si prohlédli zámek a přilehlé zahrady. Krátce před čtvrtou hodinou odpoledne jsme vyrazili autobusem do Brna. Hlavní výprava ušla 21.4 kilometrů (dle oficiálního měření).

jiz brzy tu bude mapa

Fotky

K nalezení tady, jako vždy, máte-li zájem o nějakou fotku ve vyšší kvalitě, napište na 408138@mail.muni.cz.

Pozvánka

Vážení přátelé matematiky a výletů,

zveme vás na 41. matematický výlet na sobotu 13. května 2023 - zahájení proběhne v 9:15 na dětském hřišti u zastávky Zbraslavec. Na místo srazu doporučujeme dorazit autobusem 301, který odjíždí v 8:26 ze zastávky Královo Pole, nádraží (zóna 101 plus 6 mimobrněnských zón). Je možné použít i dopravu autem (místo na parkování přímo u zastávky). Plánovaná trasa (délka 17 km +-delta, převýšení 450 m +-epsilon, navržená Michalem Kuncem) vede většinou mimo značené cesty a dovede nás zpět na zastávku Zbraslavec. Z trasy je možné se téměř kdekoli odpojit, přičemž autobusy do Brna jezdí jednou za dvě hodiny.